My weekend

Oj, det blev visst inget "vi hörs senare" i fredags. Jag skulle som sagt ha lite kompisar hos mamma, och lite kompisar blev det. Det var jag, Daniela och Lovisa. Haha! Vi lyssnade på musik, spelade kort och drack drinkar. Det var väldigt mysigt, och skönt att det bara var vi tre. På lördagsmorgonen efter vi hade ätit frukost, spelade vi Fia med knuff och lyssnade på The Beatles. Lite pensionär-varning, haha! Vid tre tog vi en promenad upp till Nacka Forum, där vi fikade.
Sedan åkte vi till slussen, där jag och Daniela skiljdes från Lovisa, och åkte hem till min pappa en yttepytte-stund.
Vid ungefär halv åtta på kvällen åkte jag hem till Lovisa. Det tog typ två timmar för oss (eller snarare mig) att göra oss iordning för att åka på fest på S:t Eriksplan. När vi äntligen befinner oss på S:t Eriksplan tillsammans med åtta, tio kompisar, får vi veta att festen är typ inställd. Vilket sög! Så vi stod och hängde som små apor på St:Eriksplan i typ en och en halv timme. Under den tiden kom Linda, Ylva, Billie, Erik och några andra och hälsade på oss. De var på en fest i närheten, men det var endast jag och Lovisa som fick komma dit, vilket känndes lite taskigt mot dem vi var med.
Så istället stod vi där och frös. Straxt efter tolv var jag, Lovisa och fyra killar på väg till en fest på Odenplan.
Men vi ångrade oss på halva vägen och satte oss på 7-eleven istället. Jag och Lovisa köpte godis, och sen åkte vi hem till henne. När vi kommit hem började vi att titta på Grease, men vi var så trötta att vi stängde av efter halva. Vid tre idag åkte jag till Vapiano och träffade Linda och Daniela, och sen vid fem träffade jag Racil. Det var min helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur :D <3

2009-03-29 @ 21:26:08
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

sv: Härligt :) Visst var den snyygg :D

2009-03-30 @ 18:32:29
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: emma

tack! :D



ibland får man vara lite pensionärig tycker jag ^^ haha

2009-03-30 @ 20:51:12
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0