Farmor

Jag var som sagt förbi Judiths Secondhand idag för att lämna in kläder och accesoarer. Jag kom dock hem med allt igen, för jag var inte nöjd med det jag skulle få betalt. Istället ska jag sälja kläderna här på bloggen eller på Blocket/Tradera. Efter jag hade varit på Judiths, träffade jag min kära far, min faster och mina två kusiner. Jag träffar inte min släkt så ofta, eller snarare aldrig. Min ena kusin, Sofia, har jag inte träffat på tio år! Så det var väldigt roligt att träffa dem, och speciellt Sofia. Vi fem hälsade i alla fall på min farmor (deras mormor). Hon blev jätteglad! Det fotografiet som min farmor håller i på bilden nedan, är ett porträtt från när hon var ung. Hon var så vacker!


Farmor Laila

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! TACK så jättemycket! <3 hur mår du?

2009-03-26 @ 21:28:47
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Patricia

Men gud vad vacker hon var! hon är fortfarande fin :)



tråkigt att du inte kunde sälja det till Judiths!

2009-03-30 @ 00:08:55
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0