Vårkänslor

Fy tusan vad härligt det är att leva! Jag är så otroligt glad, och allt känns så härligt, speciellt nu när våren snart är här! Tänkte bara säga det, hihi.

Och så om igårkväll. Jag åkte hem till Lovisa runt åtta, och vi tittade på Melodifestivalen tillsammans med hennes storesyster och hennes kompis och deras mamma. Vi åt frukt som vi doppade i smält choklad, mums! Vi hade jättetrevligt. Att Malena vann, herregud vilken skräll! Jag hade aldrig trott det! Caroline af Ugglas var solklart bäst, men jag tror inte att bidraget skulle hållit i ESC, och därför hejade jag på Måns Zelmerlöw eller EMD. Jag förstår fortfarande inte att Malena Ernman vann... Jag tror inte att jag ska tittade på ESC! I alla fall, när Melodifestivalen var slut gjorde jag och lollo oss i ordning för att åka till en fest vid medis. I början var festen lite seg, men efter ett tag blev det en riktigt härlig stämmning. Vi gick därifrån straxt efter två, och tog tunnelbanan från slussen hem till lollo, där jag sov över. Imorse gick vi upp vid en rätt så hyfsad tid, klockan elva. Vi åt frukost och sedan tittade vi på tv hela morgonen. Mys!

Nu är jag hemma hos pappa, och vi ska snart äta middag. Jag måste börja skriva på min essä också, får se om jag orkar det ikväll. Ska ladda upp några bilder också som jag lovade. Så vi hörs senare, pussilipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0