Bang Bang I Shot You Down

Idag började vi äntligen sälja biljetter till Welcome to the Wild Wild West. Jag är med i eventkomittén i min skola, och vi anordnar olika event så som fester, invigningar etc. Welcome to the Wild Wild West är en fest som äger rum om precis två veckor, torsdag den 19 mars. Som ni kanske förstår av namnet, kommer temat att vara Cowboy & Indian.
Det kommer att bli världens drag! Bilder kommer definitivt upp senare.


Annars har dagen inte varit så speciell. Jag har pratat med SYV om att åka ett år som utbytesstudent, och ivrigt bläddrat i EFs katalog High School Year. Ända sen jag såg Mean Girls har jag velat gå High School i USA. Jag kan inte förstå att det kan bli verklighet! Imorgon har jag ett jättestort grammatikprov i engelska, och jag har knappt pluggat.
Men men, det går säkert bra. Nu ska jag gå och lägga mig så jag får min "skönhetssömn".
Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: sandra

Låter som en härligt tema för fest!!:)

USA är helt underbart, spenderade bara 4 månader där medan jag jobbade, men människorna är så mysiga och trevliga!! Lycka till!:)

2009-03-06 @ 11:48:31
URL: http://sandrasengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0