Pineapple Paradise

Efter skolan idag åkte jag till Sickla köpkvarter, där jag fikade med min mamma och storesyster Rebecka.
Jag drack en mocha frapino, supermumsigt! Medan mamma och Rebecka satt kvar, gick jag till i stort sätt alla butiker och frågade om helg- och sommarjobb. De flesta tar tyvär inte emot någon under arton år, men det var ändå tre butiker som bad mig att komma tillbaka med mitt CV. Jag och min syster gick därefter och kikade i lite butiker och jag hittade en jättefin jeansjacka från Monki, som jag tror att jag ska köpa imorgon. Jag ska också lämna mitt CV, som jag just nu sitter skriver på. Innan jag och Rebecka åkte hem, gick vi förbi Naked Juice Bar och köpte varsin dryck.
Jag köpte en Pineapple Paradise juice och Rebecka köpte en Very Berry smothie. Fy tusan vad goda dem var!
Samtidigt som jag nu fixar med mitt CV, målar jag naglarna med det här härliga lacket från O.P.I


Cajun Shrimp



Kommentarer
Postat av: Jasmina

grymt snyggt:D vill ha allt på bilden med dyrt som tusan är det

2009-03-20 @ 22:31:41
URL: http://hotcoco.blogg.se/
Postat av: sophie

åh det där såg inte dumt ut =)

2009-03-21 @ 12:37:55
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0