3-o'clock-news

Sitter nu och försöker plugga företagsekonomi, vilket inte går så vidare bra.
Fick just reda på att Welcome to the Wild Wild West är flyttad till tisdag den 17 mars istället, otroligt irreterande!
Jag ska nämligen intervjua en kommunalpolitiker samma dag, vilket jag inte kommer att hinna pga av att festen är flyttad. Varför ska alltid något krångla...

Ylvas födelsedagsmiddag igår var supermysig! Tyvär glömde jag kameran hemma, så det blev inga bilder.
Ironiskt nog sprang jag på Daniela och Lovisa tre gånger under gårdagen. De var på Lisas födelsedagsfest igår,
och några av tjejerna, bl.a Lovisa, hade som födelsedagspresent bokat en manlig strippa åt Lisa!
Det hade tydligen var sjukt kul! Synd att jag missade det... Har dock nästan blivit lovad att få en själv när jag fyller år!
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Daniela och Lovisa, om dem orkar efter gårdagen.
Vi hörs innan kvällens utgång, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du får en trevlig lördag! :)

2009-03-07 @ 15:06:24
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: sara

svar: jaa visst var den! det är cupcake tema på lagerhaus nu, så det finns massor med fina saker man vill bränna pengarna på! :)

2009-03-07 @ 16:36:50
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: jasmina

visst var den:)

2009-03-07 @ 17:39:55
URL: http://hotcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0