GaGa-fever!

Planen för igår var att jag skulle vara hemma och inte göra någonting, men så blev det inte riktigt. Vid halv sju får jag ett samtal från Racil, och hon säger att hon har fribiljetter till Lady GaGaGröna Lund. Jag tycker att Lady GaGa är grym, så självklart ville jag följa med! Så från att bokstavligen befinna mig i mina sovkläder, befinner jag mig en timme senare på slussen för att möta upp Racil och hennes "dejt" (det var han som bjöd med oss). Därifrån tog vi färjan över till Djurgården och gick sedan in på Gröna Lund. Eftersom vi var där straxt innan åtta, fick vi inte direkt de bästa platserna, men man såg ändå hyfsat bra. Lady GaGa gjorde en storartad entré och publiken skrek av förtjusning. Hon var grym live!
Och inte tala om scenkläderna, herregud! Den tjejen är verkligen inte rädd för att stå ut från mängden.
Hon körde bland annat hitsen Poker Face, Just Dance, Love Game och Eh Eh (Nothing Else I Can Say).
Jag ska definitivt se henne igen, och som hon själv sa, på en större arena. Jag ser verkligen fram emot det!



Kommentarer
Postat av: JULIA

Jag älskar Lady Gaga, hennes låtar är riktigt svårtslagna! :D

2009-08-03 @ 22:00:01
URL: http://roomjulia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tackar :)

2009-08-03 @ 22:45:34
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0