Trettioförsta i tredje

Igår träffade jag Linda vid halv elva för att äta lunch som vi gör varannan tisdag. Vapiano öppnar inte förens klockan elva, så medan vi väntade strosade vi runt i Humlegården och tog bilder. Vid lunchen fick vi även sällskap av min klutt Daniela, jättemysigt! Det var två män där som råflirtade med mig, haha. Charmknuttar. Efter det åkte jag inte tillbaka till skolan, utan jag åkte hem. Vid tre träffade jag min lillesyster Elin och följde med henne när hon skulle klippa sig.
Därefter åkte vi på kondis, haha. Jag älskar det ordet! Vid halv sex ungefär, åkte vi hem till hennes mamma och åt middag. Efter maten träffade vi hennes kompisar och spelade fotboll. Det doftade sommarregn och båthamn.
JAG LÄNGTAR SÅ FASANSFULLT MYCKET TILL SOMMAREN! Men nu är det äntligen vår, som jag får glädjas åt så länge.



Kommentarer
Postat av: emma

Åh, vad god chokladkakan ser ut! :)

2009-04-05 @ 18:44:34
URL: http://emmanelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0